Vastgoedbeheer: volledige ontzorging

Wij beheren commercieel en particulier vastgoed in de regio Arnhem/Nijmegen. Wij ontzorgen graag.

Onderstaand behoort tot de mogelijkheden:

Commercieel beheer

  • Huurders werven alsmede direct screenen van potentiële huurders
  • Contractonderhandelingen
  • Opstellen huurovereenkomsten
  • Sleuteloverdracht
  • Onderhouden van contacten met huurders
  • Afhandeling klachtenonderhoud
  • Organiseren van huurdersbijeenkomsten
  • Verzamelen, samenvatten, rapporten en informeren van feedback huurder aan verhuurder op periodieke basis
  • Coördineren van periodieke gesprekken met verhuurder
  • Versturen van algemene berichten en nieuwsberichten

Technisch beheer

  • Aanspreekpunt voor huurders m.b.t. calamiteiten, storingen en technische zaken
  • Verrichten van inspectie bij klachten
  • Reparaties + onderhoud pand
  • Uitbrengen onderhoudsvoorstellen
  • Offerte aanvraag, opdrachtverstrekking en controle op uitvoering onderhoud
  • Controle ingediende nota’s
  • Toezicht op goede naleving onderhoudscontracten
  • Coördineren onderhoudsopdrachten

Financieel / Administratief beheer

  • Facturatie huurpenningen (particulier 14 dagen voor vervaldatum/zakelijk 30 dagen voor vervaldatum)
  • Monitoren van betalingen en huurachterstanden
  • Debiteurenbeheer en incasso: versturen herinneringen/aanmaningen, telefonisch herinneren
  • Huurindexatie: wij indexeren de huur volgens CPI/CBS en bijbehorende schriftelijke kennisgevingen hiervan aan huurders
  • Administreren en verrekenen van voorschotten

Voor vastgoedbeheer hanteren wij een vast bedrag of een percentage van de huur.