Vastgoedbeheer: volledige ontzorging
Wij beheren commercieel en particulier vastgoed in de regio Arnhem/Nijmegen. Wij ontzorgen graag.
Onderstaand behoort tot de mogelijkheden:
Commercieel beheer
- Huurders werven alsmede direct screenen van potentiële huurders
- Contractonderhandelingen
- Opstellen huurovereenkomsten
- Sleuteloverdracht
- Onderhouden van contacten met huurders
- Afhandeling klachtenonderhoud
- Organiseren van huurdersbijeenkomsten
- Verzamelen, samenvatten, rapporten en informeren van feedback huurder aan verhuurder op periodieke basis
- Coördineren van periodieke gesprekken met verhuurder
- Versturen van algemene berichten en nieuwsberichten
Technisch beheer
- Aanspreekpunt voor huurders m.b.t. calamiteiten, storingen en technische zaken
- Verrichten van inspectie bij klachten
- Reparaties + onderhoud pand
- Uitbrengen onderhoudsvoorstellen
- Offerte aanvraag, opdrachtverstrekking en controle op uitvoering onderhoud
- Controle ingediende nota’s
- Toezicht op goede naleving onderhoudscontracten
- Coördineren onderhoudsopdrachten
Financieel / Administratief beheer
- Facturatie huurpenningen (particulier 14 dagen voor vervaldatum/zakelijk 30 dagen voor vervaldatum)
- Monitoren van betalingen en huurachterstanden
- Debiteurenbeheer en incasso: versturen herinneringen/aanmaningen, telefonisch herinneren
- Huurindexatie: wij indexeren de huur volgens CPI/CBS en bijbehorende schriftelijke kennisgevingen hiervan aan huurders
- Administreren en verrekenen van voorschotten
Voor vastgoedbeheer hanteren wij een vast bedrag of een percentage van de huur.